The audio part of the monumental TORU TAKEMITSU - HIROSHI TESHIGAHARA collaboration, according to this 1991 JVC release, which collects music from 8 movies (from 1959 to 1989), including, of course, "Woman In The Dunes", "Pitfall" and "The Face Of Another" - the three TESHIGAHARA masterpieces you must see!
Hiroshi Teshigahara (1927 - 2001)
tracks:
1 The Face of Another (1966)
2 Summer Soliders (1972)
3 Pitfall (1962)
4 Shiroi asa (1964)
5 Woman in the Dunes (1964)
6 Jose Torres (1959)
7 The Ruined Map (1968)
8 Rikyu (1989)
pitfall, 1962
woman in the dunes, 1964
the face of another, 1966
LISTEN HERE
More Takemitsu and Teshigahara at La Folie Du Jour:
Toru Takemitsu - Garden Rain
Toru Takemitsu - In An Autumn Garden
Hiroshi Teshigahara - Woman In the Dunes
Teshigara, Takemitsu - Antonio Gaudi (documentary)
2 Summer Soliders (1972)
3 Pitfall (1962)
4 Shiroi asa (1964)
5 Woman in the Dunes (1964)
6 Jose Torres (1959)
7 The Ruined Map (1968)
8 Rikyu (1989)
pitfall, 1962
woman in the dunes, 1964
the face of another, 1966
LISTEN HERE
More Takemitsu and Teshigahara at La Folie Du Jour:
Toru Takemitsu - Garden Rain
Toru Takemitsu - In An Autumn Garden
Hiroshi Teshigahara - Woman In the Dunes
Teshigara, Takemitsu - Antonio Gaudi (documentary)
7 comments:
Abe-Teshigahara-Takemitsu: Τριάδα αδιαίρετη και θαυματουργή!
Tanin no Kao (Teshigahara), Ikiru, Shizukanaru ketto (Kurosawa), L' ordre (Pollet): η παραμόρφωση, ο καρκίνος, η σύφιλη και η λέπρα είναι ασυμπτωματικές -ιδίως, όταν προσβάλλουν το πνεύμα και την ψυχή!
Σας χαιρετώ με ένα βιντεάκι:
www.youtube.com/watch?v=3SzdYRj6GmY
abe - μαλλον καλυτερος σεναριογραφος παρα συγγραφέας
Παρα τις θεματολογικες αναλογιες των εργων που αναφέρετε, τα ονοματα των Teshigahara και Kurosawa, εν γενει, δεν αισθανομαστε οτι συσχετιζονται μεσα μας υπο ενα αντιστοιχο σκεπτικο.
Συμπαθης ο Pollet. Προσωπικά μου αρεσαν αρκετα δυο ταινιες του (η μια μικρου μηκους) που ειδα προσφατα στην ελληνική τηλεοραση. Στα υπερ τους η καταπληκτική φυσιογνωμια του ηθοποιου που χρησιμοποιει (δεν εχω συγκρατησει το ονομα).
Το ντοκυμαντερ στο οποιο παραπεμπετε, εχει κι αυτο προβληθει αν δεν κανω λαθος στην ελληνικη τηλεοραση προσφατα. Μια ωμη μαρτυρια για ενα ζητημα που αν και ιστορικως (και ιατρικως) εχει κλεισει, παραμενει ουσιωδως επικαιρο αφου γυρω απ' τον καθενα μας υπαρχουν τοσα και τοσα που προτιμα να μην τα γνωριζει, να μην τα σκεφτεται, να μην τα κοιτα.
Εκτιμουμε ιδιαιτερα το ενδιαφερον σας για σινεμα, ποιηση, λογοτεχνια και στο εγγυς μελλον ισως πυκνωσουμε τις αναρτησεις μας για τα αντικειμενα αυτά.
Ευχαριστουμε για τη συμμετοχη
paramo
Καλησπέρα! Για τον Abe διαφωνούμε, γιατί έχουμε διαβάσει στα ελληνικά τη "Γυναίκα της άμμου" (εκδόσεις Άγρα). Εξάλλου, όλες οι ταινίες των Τεσιγκαχάρα-Άμπε σε μυθιστορήματα του τελευταίου ερείδονται. Επιπλέον, ο Άμπε είναι και έξοχος θεατρικός συγγραφέας!
Τα ονόματα των Teshigahara, Kurosawa και Pollet (ως προς τις συγκεκριμένες πάντοτε ταινίες) συσχετίζονται ως προς τις θεματολογικές- στυλιστικές δυσαναλογίες ή, ως προς τις παραλλάγες στο ίδιο θέμα, αν προτιμάτε.
Ο ηθοποιός του Pollet ονομάζεται Claude Melki.
Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση!
"..Όποιες και νάναι οι συνθήκες που επικρατούν στο εσωτερικό ενος αστεριού, εκείνο που μπορούμε να παρατηρήσουμε πραγματικά είναι η επιφάνειά του.."
PCW Davies 'The Accidental Universe', 1982
υγ: και τα άλλα της σειράς είναι εκ των ουκ άνευ...
Lapsus digiti,
κατα τη δικη μου εκτιμηση η σεναριακη εκδοχή του "Woman In The Dunes", απαλλαγμένη απο ορισμενα "πλαδαρα" σημεια του βιβλιου, παρουσιάζει και επιπλεον διαφοροποιησεις που την καθιστουν πιο ενδιαφερουσα, κυριολεκτικά καθηλωτική.
Υπευθυνος βεβαια γι αυτο μπορει να ειναι εξισου και ο Teshigahara.
Επισης, οταν ενας συγγραφεας σεναριοποιει ο ιδιος το εργο του, εχει την ευκαιρια (περα φυσικα απο τις αναγκαιες τεχνικες αναπροσαρμογες) να το επανεξετασει και γιατι οχι να το αλλαξει (ή εστω να το φωτισει διαφορετικα), αφου το εργο ειναι ενα ζωντανο ον.
Θεωρω λοιπον οτι πανω σ'αυτο ο Αμπε τα καταφερε παρα πολυ καλα.
Σας χαιρετω
paramo
Σωτηρη, ευχαριστω για το σχολιο. Η διαπιστωση που παραθετεις ειναι πολυ ευστοχη και οπωσδηποτε πρεπει να την λαμβανει υπ'οψην του αυτος που παρατηρει, ωστε αφου πρωτα "δει" σωστα και ολοκληρωμενα αυτο που καταρχην φαινεται, να ψαχνει επειτα και περαν του προφανούς.
Να προσθεσω μονο, προεκτεινοντας ισως λιγο και το σκεπτικο, οτι σε καθεμία περιπτωση υπαρχουν (ή μπορει να υπαρχουν) μεθοδοι παρατηρησης στις οποιες η επιφανεια των πραγματων ειναι διάφανη.
what a incredible record composed music for movies, for sure this man have a thousands recommendations and awards in the movies world.
Post a Comment